Рефлексія

Модуль 10,11
Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; підготували та продемонстрували Портфоліо;провели оцінювання тренінгу за основним курсом Intel «Навчання для майбутнього»
Модуль 9
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створили інструменти для підсумкового оцінювання
Модуль 8
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; доопрацювали плани оцінювання;
Модуль 7 
Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів; Створили та оцінили приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу; внесли зміни до свого Плану вивчення теми;
Модуль 6
Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів; переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
Модуль 5
Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
Модуль 3,4
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів; з’ясували вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм; сформулювали завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності; створили перший варіант плану оцінювання.
Модуль 1,2
Обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»;
сформулювали власні завдання щодо навчання на тренінгу; ознайомилися з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, електронним довідником; створили папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;
створили власний блог; систематизували свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології розглянули приклади Портфоліо

Немає коментарів:

Дописати коментар